Hiljaista on....

Yleisiä asioita keskustelusta

Hiljaista on....

ViestiKirjoittaja miikka » 17.11.2017 10:38

Eivät taida entiset marttasiskot tänne löytää! Hyvää joulun odotusta! t. miikka
miikka

Re: Hiljaista on....

ViestiKirjoittaja Kyllikki » 17.11.2017 14:20

Löysin mieki tänne. Kohta loppuu se entinen foorumi. Ei sielläkään enää moni käynyt. Ikävä on niitä vanhoja hyviä aikoja. Mitähän jos Facebook ryhmän perustaisi martoile oman?

Hyvää loppusyksyä! Harmaata on, kaksi pimeetä vastakkain.
Kyllikki

ViestiKirjoittaja Lea » 18.11.2017 08:04

Tilastoista päätellen aina joku käy vierailemassa, eiköhän tänne joku vielä ala kirjoittamaan enemmänkin. Ylläpito on nyt matkoilla, lupaan palattuani kertoa Indonesia kuulumisia.
Lea
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja miikka » 19.11.2017 13:56

Miten saadaan nimiherkki tuonne oikealle rattaan viereen? Kysyy miikka
miikka

ViestiKirjoittaja kirite » 21.11.2017 01:04

Jos rekisteröityy ja kirjautuu sisäään, kun kirjoittelee, niin eikö tule nimmari näkyviin?
kirite

ViestiKirjoittaja Pohjoisen tyttö » 21.11.2017 14:44

Hei
Löysin tänne! Tuntuu ihan kivalle. Ehkä tästä kehittyy jotain vilkasta ja iloistakin, sellaista vanhan M-palstan tapaista. Olin tosi iloinen, kun avasin tämän uuden foorumin ja näin heti monta tuttua nimeä.
Mitäs teille oikein kuuluu?
Minä olen nyt asunut isäini maassa jo kohta kolme vuotta. Palasin sieltä pimeästä Afrikan puskista, mistä ennen kirjoittelin ja teiltä monet hyvät neuvot sain niitä pyydettyäni. Kyllä elämä tuntuu täällä Pohjolassa kovin erilaiselta yhä, mutta ei koskaan ikävältä. Kaamos ei pelota eikä masenna. Onhan se meidän elämäämme kuuluva asia. On niin ihmeen ihanaa olla turvallisessa maassa ja omassa kodissa. On ihanaa nähdä omia vanhoja ystäviä ja sukulaisia, omia lapsia ja näittenkin lapsia, joita on tullut jo monta. Ikäviä ja huolestuttaviakin asioita näkee. Ihmisten kiire ja ennen kaikkea vauhti, millä kaikki pitää tehdä, tuntuu pahalta. Miksi se nopeus on niin tärkeää? Loppuun palaneita ihmisiä ympärillämme, nuoriakin. Katselen aina ulkopuolisin silmin, sillä en ole työelämässä mukana.
Pohjoisen tyttö

ViestiKirjoittaja Pohjoisen tyttö » 21.11.2017 14:47

Pohjoisen tyttö kirjoitti:Hei
Löysin tänne! Tuntuu ihan kivalle. Ehkä tästä kehittyy jotain vilkasta ja iloistakin, sellaista vanhan M-palstan tapaista. Olin tosi iloinen, kun avasin tämän uuden foorumin ja näin heti monta tuttua nimeä.
Mitäs teille oikein kuuluu?
Minä olen nyt asunut isäini maassa jo kohta kolme vuotta. Palasin sieltä pimeästä Afrikan puskista, mistä ennen kirjoittelin ja teiltä monet hyvät neuvot sain niitä pyydettyäni. Kyllä elämä tuntuu täällä Pohjolassa kovin erilaiselta yhä, mutta ei koskaan ikävältä. Kaamos ei pelota eikä masenna. Onhan se meidän elämäämme kuuluva asia. On niin ihmeen ihanaa olla turvallisessa maassa ja omassa kodissa. On ihanaa nähdä omia vanhoja ystäviä ja sukulaisia, omia lapsia ja näittenkin lapsia, joita on tullut jo monta. Ikäviä ja huolestuttaviakin asioita näkee. Ihmisten kiire ja ennen kaikkea vauhti, millä kaikki pitää tehdä, tuntuu pahalta. Miksi se nopeus on niin tärkeää? Loppuun palaneita ihmisiä ympärillämme, nuoriakin. Katselen aina ulkopuolisin silmin, sillä en ole työelämässä mukana.

Jäi sanomatta, että olin ennen Etelän tyttö.
Pohjoisen tyttö

ViestiKirjoittaja mää » 21.11.2017 16:51

Nyt kun on kaamos ja pimmetä kuin mustan mie...henkilön mahassa, kuten joku ennenvanhanen viisas olevinaan sanoi niin aloitetaas oikeen ahkerasti täällä uudessa paikassa kirjoittelemaan. Martat kun meistä ei tykänny. Uusiin foorumeihinsa vaan luottavat ja odottavat kaikkia sinne. Odottakoot vaan, ainakaan minä en mene. Kyllä niitä yhdentekeviä ja parempiakin paikkoja on netti täynnänsä mutta semmonen kunnon foorumi on arvokas. Tehdään yhdessä tästä sellainen.
mää

ViestiKirjoittaja ??? » 21.11.2017 17:38

Tuli joku fiba. Enole ennen kirjautunut tänne, lupasin kyllä kunhan silmittäydyn ensin. Käytin silloin kirjallisessa "lupauksessani" vanhaa marttalan nimeäni Saunu. Mutta en siis kirjautunut sillä. Tänään kirjauduin sääntöjen ja salasanojen taakse kuten kuuluu ja otin käyttäjätunnuksekseni tuon em. Saunun. Laadin tuon edellisen viestin mutta sain herjauksen että käyttäjänimi oli jo olemassa. Laitoin sitten sen paikalle mää. Ja sain viestin näkyviin.
Mutta hei ylläpito, ei täällä ollut kirjautunutta Saunua ennestään. Minä olen se, ja kirjauduin tänään. Aikaisemmin yhden kerran käytin sitä nimeä, mutta kirjautumatta.
Älä enää herjaa minua, please! :o
???

ViestiKirjoittaja seidatar » 22.11.2017 00:38

Hei Saunu, minäkin ihmettelin kun yritin tänne kirjoitaa toistamiseen ja kone ilmoitti että nimim. seidatar on jo käytössä. Meni aikaa ennen kuin keksin syyn. Olin yrittäny rekisteröityä uudelleen. nyt en muista onko etusivu, vaiko tervetuloa Feminettiin, jossa on paikka missä voi kirjautua sivulle. Olisiko tästä apua...

Yritin käyttää tekstin muokkausta ja värejä, joko en osannut, tai se ei toimi.
seidatar
seidatar

Seuraava

Paluu Tervetuloa Feminettiin